DECLARATIE DE CONFIDENTIALITATE

Confidentialitatea dvs. este importanta pentru noi. Aceasta politica, impreuna cu Termenii si Conditiile acestui site web si orice alte documente mentionate in aceasta politica sunt menite sa explice care sunt datele cu caracter personal pe care le colectam, cum le prelucram si in ce scopuri. Suntem constienti ca va pasa de datele dvs. cu caracter personal si luam acest lucru in serios. Va respectam confidentialitatea si drepturile de a va controla datele cu caracter personal. Ne angajam sa pastram confidentialitatea datelor cu caracter personal pe care le prelucram.

Va sfatuim cu tarie sa cititi aceasta politica de confidentialitate, astfel incat sa va cunoasteti drepturile cu privire la datele dvs. cu caracter personal si sa intelegeti angajamentul nostru fata de confidentialitatea lor. Daca aveti intrebari sau orice problema privind confidentialitatea sau utilizarea datelor cu caracter personal, va rugam sa ne contactati la dataprotection@esolutions.ro.

CINE SUNTEM NOI?

ESOLUTIONS GRUP SRL si afiliatii nostri existenti sau viitori (colectiv „eSolutions” sau „noi”) sunt operatori sau procesatori cu privire la datele dumneavoastra. Aceasta inseamna ca determinam scopul si modul in care datele dvs. personale sunt prelucrate, asa cum se specifica in aceasta politica.

ESOLUTIONS GRUP SRL este o persoana juridica organizata in conformitate cu legislatia Romaniei, cu sediul social in Bucuresti, sector 1, str. General Constantin Budisteanu nr. 28C, etajul 4, si este entitatea de contact pentru orice intrebari cu privire la modul in care sunt prelucrate datele dumneavoastra cu caracter personal.

CARE ESTE DOMENIUL DE APLICARE AL ACESTEI POLITICI?

Aceasta politica de confidentialitate se aplica datelor cu caracter personal prelucrate de eSolutions sau furnizorii sai de servicii de la sau despre:

  • Vizitatorii site-ului sau utilizatorii site-urilor noastre web;
  • Clientii actuali si potentiali ai serviciilor si produselor eSolutions;
  • Furnizori de servicii, contractori si parteneri de afaceri;
  • Solicitantii de locuri de munca;
  • Participanti la evenimentele eSolutions sau la evenimentele partenerilor nostri;
  • Vizitatorii spatiilor noastre;
  • Alte terte parti cu care interactionam. 

CE INTELEGEM PRIN DATE CU CARACTER PERSONAL?

Datele cu caracter personal sunt informatiile legate de o persoana si care pot fi utilizate pentru a identifica acea persoana, cum ar fi numele, adresa de e-mail, numarul de telefon, numele de utilizator ale retelelor sociale, datele despre locatie sau titlurile companiei.

Datele cu caracter personal sunt date despre dvs. pe care ni le furnizati atunci cand interactionati cu eSolutions prin intermediul site-ului nostru web si prin utilizarea Produselor si Serviciilor noastre si care ne ajuta sa stim cine sunteti.

Aceasta inseamna ca, atunci cand utilizati produsele, serviciile si site-ul nostru web, vom colecta anumite informatii despre dvs. („date personale”) care va pot identifica direct (nume, e-mail) sau indirect (adresa IP sau alt identificator online). De asemenea, colectam informatii anonime si date agregate cu privire la comportamentul utilizatorilor, informatii de navigatie, informatii despre dispozitiv, care ne ajuta sa ne adaptam serviciile si sa intelegem tendintele de utilizare. Pentru mai multe informatii despre datele pe care le colectam atunci cand utilizati site-urile noastre web va rugam sa consultati Politica noastra privind cookie-urile.

CE DATE PERSONALE SUNT PRELUCRATE?

Datele cu caracter personal pe care le prelucram, precum si scopurile si baza legala pentru o astfel de prelucrare, vor diferi in functie de relatia dvs. cu eSolutions.

Putem procesa:

  • Detalii de contact, de obicei acele date pe care le puteti gasi pe o carte de vizita, cum ar fi numele dvs., denumirea postului, adresa de e-mail, telefonul, adresele postale;
  • Corespondenta dvs. cu noi, cum ar fi e-mailuri, bilete, corespondenta fizica;
  • Datele contului dvs., cum ar fi informatii tranzactionale despre serviciile pe care le utilizati, modul in care interactionati cu noi si serviciile, datele de plata datorate sau primite, abonamentele pe care le utilizati, jurnalele, istoricul utilizarii serviciilor, numerele de cont sau alte informatii legate sau incluse in contractul dumneavoastra;
  • Date de acreditare, precum parole, sugestii si informatii de securitate similare utilizate pentru autentificare si acces la conturi si servicii furnizate de eSolutions;
  • Date despre trafic, cum ar fi adresa IP, valoarea antetului User-Agent, antetele pachetelor IP;
  • Cookie-uri si alte tehnologii similare, cum ar fi datele din browserul dvs. web – tipul si limba browserului, adresa IP, sistemul de operare si versiunea, locatia dvs. geografica generala si activitatea dvs. pe site-urile web eSolutions (paginile web vizualizate, linkurile accesate, numarul de vizite, nume de domeniu, informatii despre limba, e-mailuri deschise, linkuri facute clic in interiorul e-mailului etc.);
  • Imagini, cum ar fi fotografii, videoclipuri, inregistrari vocale atunci cand participati la evenimentele noastre; Înregistrari CCTV cand ne vizitati sediul;
  • Datele pe care le obtinem din alte surse, cum ar fi Registrul Comertului, autoritatile publice si alti furnizori de date. Aceasta include date publice, date demografice, date bazate pe interese si comportamentul de navigare pe internet;
  • Date de recrutare, cum ar fi detaliile calificarilor, abilitatilor, experientei si istoricului de angajare, informatii despre nivelul dvs. actual de remuneratie, inclusiv drepturile la beneficii;

Nu prelucram informatii sensibile, cum ar fi informatii referitoare la starea dumneavoastra medicala sau de sanatate, rasa sau origine etnica, opinii politice, credinte religioase sau filosofice sau alte astfel de informatii private care sunt considerate informatii sensibile si nu vom colecta, inregistra sau furniza in mod intentionat astfel de informatii catre terti.

CUM PRELUCRAM DATE PERSONALE?

Colectam informatii despre dvs. atunci cand ni le furnizati, cand utilizati Serviciile sau Produsele noastre si, in unele cazuri, de la terti, dupa cum este descris mai jos:

Informatiile pe care ni le furnizati

Colectam informatii despre dvs. atunci cand le introduceti in Servicii sau ni le furnizati in mod direct, de exemplu atunci cand trimiteti o comanda, incheiati un acord, aplicati pentru un loc de munca, utilizati serviciile noastre, comunicati cu eSolutions prin apeluri telefonice, platforma de asistenta , e-mail, formulare web, chat, social media si alte astfel de metode de comunicare, abonati la newsletter-ul de marketing eSolutions sau la postari de blog, participati la evenimentele noastre sau ne oferiti servicii, accesati site-urile web eSolutions.

Informatii pe care le colectam automat

Colectam informatii despre dvs. atunci cand utilizati Serviciile sau Produsele noastre, inclusiv navigarea pe site-urile noastre web si efectuarea anumitor actiuni in cadrul Serviciilor. Urmarim anumite informatii despre dvs. atunci cand vizitati si interactionati cu oricare dintre Serviciile noastre. Aceste informatii includ caracteristicile pe care le utilizati; linkurile pe care faceti click, precum si datele dispozitivului si conexiunii: informatii despre computer, telefon, tableta sau alte dispozitive pe care le utilizati pentru a accesa Serviciile, inclusiv tipul de conexiune si setarile cand instalati, accesati, actualizati sau utilizati Servicii. De asemenea, colectam informatii prin intermediul dispozitivului dvs. despre sistemul dvs. de operare, tipul de browser, adresa IP, adresele URL ale paginilor de trimitere / iesire, identificatorii dispozitivului si datele de blocare. Folosim adresa dvs. IP si / sau preferinta de tara pentru a va oferi o experienta mai buna de service. Cat din aceste informatii colectam depinde de tipul si setarile dispozitivului pe care il utilizati pentru a accesa Serviciile.

Folosim cookie-uri si alte tehnologii similare, urmarindu-va online atunci cand vizitati site-urile noastre web (date observate), pentru a oferi o functionalitate mai buna si pentru a va recunoaste pe diferite Servicii si dispozitive. Pentru mai multe informatii, va rugam sa consultati Politica noastra privind cookie-urile, care include informatii despre cum sa controlati sau sa renuntati la aceste cookie-uri si tehnologii de urmarire.

Informatii pe care le primim din alte surse

Primim informatii despre dvs. din alte surse, de exemplu, de la terte parti, cum ar fi parteneri si / sau clienti, oferindu-ne anumite informatii pentru ca noi sa va putem contacta sau daca unul dintre partenerii nostri cu care lucram in stransa legatura (cum ar fi parteneri de afaceri, furnizori de servicii, subcontractanti, revanzatori etc.) partajeaza datele dvs. personale cu eSolutions pentru a va putea contacta. În acest caz, primim informatii minime despre dvs. (informatiile pe care le gasiti de obicei pe o carte de vizita) si le vom elimina in orice moment, la cererea dvs. De asemenea, colectam informatii de la anumite organizatii, acolo unde este cazul si in masura in care avem temeiuri legale pentru a face acest lucru.

Este posibil sa primim informatii despre dvs. de la furnizori terti de informatii comerciale si surse disponibile publicului, cum ar fi platformele de socializare, bazele de date publice si de la partenerii nostri de afaceri si de canal. Putem combina aceste informatii cu informatii pe care le colectam prin alte mijloace descrise mai sus. Aceste date pot include adrese de corespondenta, titluri de functii, adrese de e-mail, numere de telefon, date despre comportamentul utilizatorului, adrese IP si profiluri de socializare in scopul publicitatii directionate a produselor care va pot interesa, oferind comunicari personalizate, promovare si profilare. Acest lucru ne ajuta sa ne actualizam si sa ne imbunatatim inregistrarile, sa identificam clienti noi, sa cream publicitate mai personalizata si sa sugeram servicii care ar putea fi de interes pentru dvs.

Servicii marcate in comun

Deoarece unele servicii eSolutions pot fi co-branded si oferite in asociere cu un alt partener, daca utilizati astfel de servicii, atat eSolutions, cat si cealalta companie pot primi informatii colectate prin intermediul acelui serviciu co-branded. Compania a carei politica de confidentialitate este afisata pe un site web co-branded va fi responsabila pentru datele personale colectate pe astfel de site-uri web.

Putem angaja serviciile unor parteneri terti care, in procesul de furnizare de servicii catre eSolutions, pot colecta date personale despre dvs., date care pot include numele dvs., adresa de e-mail si activitatea online. De exemplu, atunci cand organizam evenimente, folosim serviciile diferitilor contractori care sunt procesatori de date in numele nostru sau care sunt ei insisi procesatori de date. Va rugam sa verificati politicile lor de confidentialitate atunci cand va inregistrati la evenimentele noastre. Cand eSolutions este sponsor sau partener la evenimente organizate de terti, este posibil sa primim datele dvs. personale, cum ar fi numele, adresa de e-mail, numele companiei, daca ati fost de acord sa primiti comunicari si sa va impartasiti datele cu eSolutions. Va incurajam sa va familiarizati cu acele politici de confidentialitate ale unor terte parti pentru a intelege modul in care acestea vor gestiona datele dvs. personale.

CUM FOLOSIM DATELE PERSONALE?

Modul in care folosim datele personale pe care le colectam depinde in parte de serviciile si produsele pe care le utilizati, de modul in care le utilizati si de orice preferinte pe care ni le-ati comunicat. Mai jos sunt scopurile specifice pentru care folosim informatiile pe care le colectam despre dvs.:

Pentru a comunica 

Folosim informatiile dvs. de contact din motive precum sa luam legatura cu dvs., sa comunicam cu dvs. despre comenzile dvs. sau despre serviciile pe care le utilizati, memento-uri pentru abonamente, oferirea de asistenta pentru clienti, raspunderea la intrebarile sau comentariile dvs., trimiterea actualizarilor de securitate, notificari tehnice, informatii administrative, mesaje, trimiterea de anunturi despre serviciile / buletinele noastre informative, informarea dvs. despre evenimentele viitoare organizate sau sponsorizate de eSolutions, activitati promotionale, comunicarea cu dvs. in procesele de recrutare. Majoritatea acestor comunicari face parte din Servicii si, in majoritatea cazurilor, nu puteti renunta la acestea. Daca este disponibila o optiune de renuntare, veti gasi acea optiune in comunicarea in sine sau in setarile contului dvs.

Daca corespondati cu noi prin chat, e-mail, servicii postale sau alta forma de comunicare directa, putem pastra o astfel de corespondenta si informatiile continute in aceasta si le putem folosi pentru a raspunde la solicitarea dvs.

Pentru a comercializa, promova si stimula angajamentul cu serviciile si produsele noastre

Folosim informatiile dvs. de contact pentru a recomanda produse si servicii care ar putea fi de interes pentru dvs., pentru a va trimite mesaje de marketing si publicitate precum buletine informative, comunicari de marketing, anunturi sau oferte speciale, pentru a va personaliza experienta sau pentru a va informa despre evenimentele viitoare. Puteti renunta intotdeauna la primirea unor astfel de comunicari, iar aceasta decizie nu va va afecta capacitatea de a primi in continuare servicii de la noi sau de a vizita site-urile noastre web.

Pentru a va trimite informatii despre produsele, evenimentele, stirile si activitatile noastre, adaptate intereselor dvs., construim profiluri individuale din datele personale pe care ni le-ati furnizat (cum ar fi numele, compania, functia, social media), din informatii de navigare, informatii privind utilizarea serviciilor noastre si informatii furnizate de partenerii nostri despre dvs. Pe baza interesului nostru legitim de a ne promova produsele si serviciile, putem folosi, de asemenea, platforme terte, cum ar fi LinkedIn, in conformitate cu termenii si conditiile lor de utilizare. Facem acest lucru pentru a va maximiza experienta cu serviciile si produsele noastre si pentru a va pune la dispozitie oferte personalizate pe placul dumneavoastra. Va puteti opune oricand scriind la dataprotection@esolutions.ro.

In scopuri statistice 

Folosim date cu caracter personal in scopuri statistice si pentru a produce informatii agregate. De exemplu, putem folosi date pentru a genera statistici despre numarul de utilizatori, participantii la eveniment, numarul de clicuri pe un site web sau distributia demografica a vizitatorilor pe unul dintre site-urile noastre web.

Site-urile eSolutions folosesc Google Analytics pentru a urmari frecventa cu care oamenii acceseaza sau citesc continutul nostru sau acceseaza site-ul nostru. Folosim aceste informatii ca date agregate pentru a intelege ce continut, informatii sau servicii considera utile sau interesante utilizatorii nostri, astfel incat sa putem produce continutul cel mai valoros pentru a satisface nevoile dumneavoastra. Nu urmarim indivizii, ci examinam informatiile numai in forma agregata. Putem folosi aceste statistici agregate in scopuri de marketing, pentru a ne ajuta sa imbunatatim modul in care ne promovam produsele.

Furnizarea si imbunatatirea serviciilor si asistentei pentru clienti

Cand deveniti clientul nostru, colectam date cu caracter personal despre dvs., inclusiv detalii de contact, comunicari, corespondenta, feedback, informatii despre cont, informatii de acreditare, date despre trafic, informatii de plata pentru procesarea comenzilor (inclusiv istoricul platilor).

Folosim datele cu caracter personal (care pot include corespondenta dvs., date despre trafic, jurnale) necesare pentru a investiga, a raspunde si a rezolva plangerile si problemele de service sau perioadele de nefunctionare.

Procesam datele dvs. personale pentru crearea si mentinerea contului dvs., controlul accesului la acesta, administrarea contractelor, furnizarea de servicii, procesarea comenzilor si platilor si activarea altor beneficii sau oportunitati asociate serviciilor noastre, inclusiv anumite caracteristici ale solutiilor noastre.

Gestionarea cererilor de locuri de munca

Ca parte a oricarui proces de recrutare, eSolutions colecteaza si prelucreaza date personale referitoare la solicitantii de locuri de munca. Trebuie sa prelucram datele pentru a lua masuri la cererea dvs. inainte de a stabili un contract cu dvs. În unele cazuri, trebuie sa prelucram date pentru a ne asigura ca respectam obligatiile legale. eSolutions are un interes legitim in prelucrarea datelor cu caracter personal in timpul procesului de recrutare si pentru pastrarea evidentei procesului. Prelucrarea datelor de la solicitantii de locuri de munca ne permite sa gestionam procesul de recrutare, sa evaluam si sa confirmam aptitudinea unui candidat pentru angajare si sa decidem cui sa oferim un loc de munca. De asemenea, este posibil sa prelucram date de la solicitantii de locuri de munca pentru a raspunde si a ne apara impotriva reclamatiilor legale.

Protectia noastra si a clientilor

Folosim datele personale, cum ar fi informatii despre dvs., inclusiv detalii de contact, corespondenta dvs. cu noi, informatiile contului dvs., informatiile de acreditare, datele despre trafic, informatiile de plata pentru a preveni si a detecta fraude sau abuzuri ale site-urilor si serviciilor eSolutions, pentru a preveni si detecta orice atac si pentru a putea identifica, pentru a va asigura contul si securitatea datelor si pentru a ne proteja afacerea de tranzactii frauduloase.

Cand vizitati sediul nostru, putem colecta si informatii despre dvs. pe CCTV ca parte a masurilor noastre de prevenire a securitatii.

Gestionarea nevoilor afacerii

eSolutions poate utiliza aceste date personale pentru a rafina serviciile noastre si pentru a va intelege nevoile si interesele, pentru a ne adapta mai bine serviciile in functie de nevoile dvs. si pentru a comunica cu dvs. despre alte servicii oferite de eSolutions.

Folosim date cu caracter personal, inclusiv feedback-ul dvs., pentru a efectua cercetari si dezvoltari in vederea dezvoltarii ulterioare a serviciilor noastre, pentru a oferi o experienta mai buna clientilor nostri si pentru a ne dezvolta afacerea.

Colectarea datelor in acest mod ne permite sa colectam statistici despre utilizarea si eficacitatea site-urilor noastre web, sa va personalizam experienta si sa adaptam interactiunile noastre cu dvs.

Organizarea evenimentelor

Datele dvs. personale pot fi prelucrate ca participant la evenimentele noastre, conferinte, sesiuni de instruire, ateliere, seminarii web, demonstratii si alte evenimente fizice sau online.

eSolutions poate gazdui sau participa la multe evenimente pe tot parcursul anului. Pentru a va inregistra la aceste activitati si pentru a va contacta pentru a furniza informatii utile in legatura cu acestea (locatie, vorbitori, agenda etc.) prelucram datele personale pe care le furnizati prin intermediul formularului disponibil pe site-urile noastre web sau pagina de inregistrare (daca este diferita de site-uri web), cum ar fi numele dvs., prenumele, adresa de e-mail, numarul de telefon, locatia, contul social media, functia, compania, vocea, imaginea, pe baza acceptarii dvs. de participare si a acordului dvs. cu termenii si conditiile evenimentului nostru; vom stoca aceste informatii in baza (bazele) de date si le vom folosi pentru a va oferi informatii si servicii asociate evenimentului.

Pentru a va oferi informatii de urmarire dupa un eveniment la care ati participat sau pentru a va cere feedback, va procesam adresa de e-mail, pe baza acordului dvs. de a participa la evenimentele noastre; de asemenea, va putem contacta in legatura cu evenimente similare, seminarii web si ateliere pe care le organizam (puteti oricand sa alegeti sa nu primiti acest tip de informatii).

Va rugam sa retineti ca atunci cand pagina de inregistrare este gestionata de o terta parte (de exemplu, un partener), datele dvs. personale sunt colectate in conformitate cu politica de confidentialitate a tertei parti, astfel cum a fost pusa la dispozitie la inregistrare. Pentru organizarea acestor evenimente folosim serviciile diferitilor contractanti care sunt procesatori de date in numele nostru sau care sunt ei insisi procesatori de date. Va rugam sa verificati politicile lor de confidentialitate atunci cand va inregistrati la evenimentele noastre.

Atunci cand eSolutions este sponsor sau partener la evenimente organizate de terti, este posibil sa primim datele dvs. personale, cum ar fi numele, adresa de e-mail, numele companiei, daca ati fost de acord sa primiti comunicari si sa va impartasim datele cu eSolutions.

Va incurajam sa va familiarizati cu acele politici de confidentialitate ale unor terte parti pentru a intelege modul in care acestea vor gestiona datele dvs. personale.

Ca participant la evenimentele noastre, vi se va emite o insigna de nume pe care vi se poate cere sa o afisati la intrarea in diferitele zone ale evenimentelor noastre. Facem acest lucru in interesul nostru legitim de a gestiona accesul la evenimentele noastre.

Aceste ecusoane contin de obicei un cod de bare sau un cod QR care ofera date personale pe care le-ati pus la dispozitie in timpul procesului de inregistrare (nume, titlu, companie, e-mail etc.). Partenerii sau sponsorii evenimentelor pot solicita in mod direct informatii despre dvs. la standurile sau prezentarile lor de conferinte sau va pot scana ecusonul (daca le permiteti acest lucru). Permiterea scanarii ecusonului este complet optionala si pot utiliza datele dvs. personale pentru a va contacta dupa eveniment sau in alte scopuri in care sunteti de acord cu acestea. Utilizarea datelor dvs. personale in acest caz va fi supusa politicilor de confidentialitate ale acelor companii si nu ne asumam responsabilitatea pentru o astfel de utilizare. Va recomandam sa consultati aceste politici de confidentialitate inainte de a furniza datele dvs. sau de a accepta scanarea ecusonului.

Scanarea ecusonului este complet optionala si puteti oricand sa o refuzati. În toate cazurile, daca permiteti altor participanti la eveniment (inclusiv delegatii eSolutions), sponsorilor sau partenerilor sa va scaneze ecusonul, acesti participanti va pot contacta cu privire la produsele si serviciile lor. eSolutions ofera, de asemenea, o lista de participanti sponsorilor, co-sponsorilor si expozantilor evenimentelor noastre. eSolutions poate permite, de asemenea, sponsorilor, co-sponsorilor si / sau expozantilor sa va trimita materiale prin posta o data pe eveniment sponsorizat, caz in care eSolutions angajeaza o casa de corespondenta terta parte si nu impartaseste adresa dvs. postala direct cu sponsorul / expozantul. Daca nu doriti ca informatiile dvs. sa fie incluse intr-o lista de participanti sau sa primiti informatii de la sponsori, co-sponsori si / sau expozanti, va puteti exprima preferintele atunci cand va inregistrati pentru evenimente sau ne puteti contacta direct la dataprotection@esolutions.ro.

Fotografii si videoclipuri la evenimentele noastre 

Este posibil sa facem fotografii si inregistrari video in Evenimentele noastre (inclusiv Evenimente organizate de terti, unde avem standuri sau prezentari). Avand in vedere ca aceste evenimente sunt zone publice si ca nu intentionam sa ne concentram asupra dvs. ca persoana fizica (cu exceptia cazului in care sunteti un invitat special, cum ar fi un speaker), facem acest lucru pe baza interesului nostru legitim de a documenta evenimentele noastre si de a le comercializa succesul. .

Daca aveti nelamuriri cu privire la fotografiile / inregistrarile dvs. de la un eveniment sau daca doriti ca noi sa nu mai folosim fotografii / inregistrari ale dvs. in material nou, va rugam sa ne contactati la dataprotection@esolutions.ro. Atunci nu vom mai folosi datele dvs. personale in materiale informative noi. De asemenea, va vom elimina din materialele deja publicate ori de cate ori este posibil. Puteti oricand sa va opuneti sa fiti fotografiat sau inregistrat in timpul evenimentului contactand fotografii nostri sau personalul organizator.

Testimoniale

Este posibil sa procesam informatiile dvs. personale pentru a posta testimoniale pe site-urile noastre web sau pe retelele noastre sociale, dar mai intai vom obtine consimtamantul dvs. pentru a va folosi numele si marturiile.

Speakeri

Va vom prelucra imaginea si vocea (fotografii, videoclipuri), numele, titlul, compania, informatii despre viata si educatia dvs. profesionala, precum si diapozitivele dvs. de prezentare (daca este cazul) daca participati la unul dintre evenimentele noastre ca speaker . Este posibil sa facem publice aceste date prin intermediul site-ului nostru web, al retelelor sociale sau al altor canale. Va vom solicita consimtamantul pentru a face acest lucru, cu toate acestea, deoarece intentia noastra este de a comercializa evenimentele noastre, putem refuza sa va numim ca speaker daca nu sunteti de acord cu o astfel de utilizare. De asemenea, putem colecta informatii furnizate de participantii la eveniment care v-au evaluat performanta ca speaker. De asemenea, putem realiza si stoca fotografii, inregistrari video si audio.

Publicitate online

Nu livram reclame online de la terti pe site-urile noastre web, dar promovam serviciile noastre pe alte site-uri web. Va rugam sa va familiarizati cu declaratiile de confidentialitate ale operatorilor de site-uri web sau ale agentilor de publicitate in retea pentru a intelege practicile lor legate de publicitate.

Ce se intampla daca nu ne oferiti datele 

Puteti utiliza site-urile web eSolutions fara a furniza datele dvs. personale. Informatiile de pe site-urile noastre web sunt disponibile chiar daca nu ne furnizati date personale. Cu toate acestea, daca doriti sa comandati servicii sau produse eSolutions, anumite date personale sunt necesare, astfel incat sa putem furniza serviciile pe care le-ati achizitionat sau solicitat, precum si sa va autentificam, astfel incat sa stim ca sunteti dvs. si nu altcineva .

Daca refuzati prelucrarea datelor dvs. personale, in functie de relatia dvs. cu noi, este posibil sa nu va putem oferi produsele sau serviciile noastre, sa va trimitem buletine informative, informatii despre evenimentele noastre sau alte oferte, nu vom putea sa incheiem un contract cu dvs. sau interactiona in alt mod cu dvs. asa cum este descris in aceasta politica.

Puteti sa va gestionati contul si sa renuntati la primirea comunicarii de marketing in orice moment.

CARE ESTE BAZA LEGALA PENTRU PRELUCRAREA DATELOR?

Vom procesa datele dvs. cu caracter personal pe baza urmatoarelor temeiuri juridice:

  • Pentru a incheia acordul si indeplinirea acordului dvs. si a lua masuri in conformitate cu solicitarile dvs.
  • In baza interesului comercial legitime, de ex. prevenirea fraudei, mentinerea securitatii retelei si serviciilor noastre si imbunatatirea serviciilor noastre. Ori de cate ori ne bazam pe aceasta baza legala pentru a prelucra datele dvs., evaluam interesele noastre comerciale pentru a ne asigura ca acestea nu va inlocuiesc drepturile. În plus, in unele cazuri aveti dreptul de a va opune acestei procesari. Pentru mai multe informatii, consultati sectiunea de mai jos referitoare la drepturile persoanei vizate.
  • Respectarea unei obligatii legale obligatorii, inclusiv de exemplu cerinte contabile si fiscale, care fac obiectul unor politici interne stricte (cum ar fi perioadele de pastrare), proceduri si drepturile dvs. in conformitate cu GDPR.
  • Consimtamantul pe care il oferiti in cazul in care eSolutions nu se bazeaza pe un alt temei legal. Consimtamantul poate fi retras cu usurinta in orice moment. Cand va dati consimtamantul, veti primi si informatii despre cum sa vi-l retrageti. Pentru mai multe informatii, consultati sectiunea de mai jos referitoare la drepturile persoanei vizate.

CUI DIVULGAM DATELE PERSONALE?

Datele personale pe care le colectam sunt doar pentru uz intern si nu vom autoriza divulgarea acestor date catre nimeni din afara eSolutions, fara consimtamantul dvs. pentru o astfel de divulgare, cu exceptia circumstantelor limitate descrise in aceasta Notificare de confidentialitate, in acordul dvs. aplicabil sau permis prin lege. Daca este necesar sa furnizam datele cu caracter personal unor terte parti, le vom impartasi doar in masura rezonabila.

Putem dezvalui datele dvs. personale asa cum este descris mai jos:

Companiilor sau afiliatilor grupului eSolutions

Toate datele personale pe care le colectam despre dvs. pot fi transferate sau accesate de companiile noastre. Vom proteja confidentialitatea si securitatea datelor cu caracter personal pe care le colectam in conformitate cu termenii prezentelor notificari de confidentialitate si legea aplicabila.

Partenerilor si furnizorilor de afaceri terti

În masura necesara furnizarii serviciilor, putem dezvalui datele dvs. personale furnizorilor de servicii terti, daca este necesar / solicitat. De asemenea, va rugam sa retineti ca furnizorii nostri de servicii terti si partenerii de canal pot fi situati intr-o alta tara decat a dvs., astfel incat datele dvs. personale ar putea fi transferate peste granite. Va asiguram ca solicitam furnizorilor nostri de servicii terti si partenerilor de afaceri sa pastreze confidential toate datele pe care le impartasim cu acestia si sa le folosim numai pentru a-si indeplini obligatiile care rezulta din acordurile pe care le-am incheiat cu acestia. Li se cere sa mentina un nivel adecvat de confidentialitate si securitate. Va rugam sa retineti ca orice informatie pe care o partajati in mod independent cu aceste terte parti este supusa practicilor si politicilor lor de confidentialitate. În caz de reorganizare, fuziune, vanzare, asociere in participatie sau orice alt act, putem furniza datele personale unei terte parti.

Exemplu de tip de parteneri si furnizori de afaceri terti:

  • Terte parti pentru promotii comune. Acestia vor fi responsabili pentru propria lor conformitate cu legile aplicabile privind confidentialitatea;
  • Alti terti, atunci cand va inscrieti la serviciul lor si datele dvs. personale sunt utilizate de acestia in scopuri de autentificare si prevenire a fraudei;
  • Terte parti cu care promovam, cum ar fi Facebook, pentru a va oferi reclame online;
  • Terte parti pe care le folosim pentru a va oferi e-mailuri de vanzare si / sau marketing, de exemplu, MailChimp;
  • Companiile care sunt angajate sa presteze servicii pentru sau in numele eSolutions;
  • Agentii de colectare a datoriilor sau alte organizatii de recuperare a datoriilor.

Autoritatilor publice, auditorilor sau altor institutii

Daca avem obligatia legala de a partaja datele dvs. personale, putem dezvalui informatiile autoritatii competente. Putem elibera datele cu caracter personal pentru a ne conforma legii, pentru a ne proteja drepturile, proprietatea, siguranta afacerii noastre, pentru a ne respecta drepturile si pentru a ajuta la controlul fraudei, spamului sau a altor conduite nedorite si pentru a sprijini auditul.

Exemplu de autoritati:

  • Agentii de aplicare a legii, organisme guvernamentale, organizatii de reglementare, instante sau alte autoritati publice, daca trebuie, sau daca suntem autorizati prin lege;
  • Terta parte sau un organism in care o astfel de dezvaluire este obligatorie in vederea respectarii legii aplicabile sau altor cerinte legale sau de reglementare.
  • Astfel de autoritati sau institutii publice pot fi autoritati relevante pentru protectia datelor sau autoritati pentru protectia consumatorilor;

Dezvaluirea atunci cand v-ati dat consimtamantul

Putem dezvalui datele dvs. personale daca avem consimtamantul dvs. in acest sens.

Dezvaluirea datelor anonime sau agregate

Putem partaja informatii care nu identifica nicio persoana fara restrictii.

TRANSFERAM DATELE PERSONALE IN STRAINATATE?

Datele personale colectate de noi pot fi stocate si prelucrate in Romania sau in orice alta tara in care afiliatii sau furnizorii nostri de servicii dispun de facilitati. Ne asiguram ca datele dvs. sunt pastrate si transferate in siguranta, respectand cerintele legale europene pentru transferurile de date.

În contextul finalizarii scopurilor prezentate in aceasta politica, datele dvs. cu caracter personal pot fi transferate in strainatate catre state din Uniunea Europeana („UE”), Spatiul Economic European („SEE”) sau catre tari terte.

Orice transfer efectuat de eSolutions va respecta cerintele legale stabilite de legislatia europeana privind protectia datelor. În ceea ce priveste transferurile de date catre tari terte, ne asiguram ca exista garantii adecvate pentru a va mentine datele in siguranta.

CAT TIMP PASTRAM DATELE PERSONALE?

eSolutions va stoca datele dvs. numai pentru perioada de timp necesara sau ceruta de lege. Vom pastra si utiliza datele dvs. personale pentru a ne conforma cu cerintele noastre comerciale, obligatiile legale, pentru a rezolva litigiile, pentru a ne proteja activele si pentru a ne pune in aplicare acordurile.

Vom stoca datele dvs. cu caracter personal numai pentru perioada de timp necesara pentru a realiza scopurile descrise in aceasta politica si in conformitate cu obligatiile noastre legale, obligatiile noastre contractuale sau practicile din industrie.

Ne vom asigura ca nu pastram date excesive sau irelevante, cum ar fi datele care nu sunt actualizate. De asemenea, vom revizui in mod constant perioadele de timp pentru care sunt pastrate diferitele categorii de date pe care le prelucram.

Dupa expirarea duratei prelucrarii si eSolutions nu mai are motive legale sau legitime pentru prelucrarea datelor dvs. personale, datele vor fi sterse in conformitate cu procedurile sale, care pot implica arhivarea, anonimizarea sau distrugerea acestora.

CUM VA PASTRAM DATELE IN SIGURANTA?

eSolutions se preocupa de securitatea datelor dvs. personale si intentionam sa le protejam si sa le tratam in siguranta in conformitate cu aceasta politica de confidentialitate. eSolutions implementeaza masuri de protectie fizica, administrativa si tehnica concepute pentru a va proteja informatiile personale impotriva accesului, utilizarii sau divulgarii neautorizate.

Cand vine vorba de prevenirea pierderii datelor, modificarii, utilizarii necorespunzatoare, accesului neautorizat sau prelucrarii ilegale a datelor personale colectate, ne angajam sa respectam cele mai bune practici din industrie. Prin urmare, eSolutions:

  • Utilizeaza tehnologii de criptare, dupa caz;
  • Solicita furnizorilor sa protejeze datele cu caracter personal impotriva accesului, utilizarii si divulgarii neautorizate;
  • Limiteaza accesul la sistemele pe care sunt stocate datele cu caracter personal;
  • Monitorizeaza posibilele atacuri si vulnerabilitati.

Cu toate acestea, nu putem garanta ca masurile luate vor preveni orice amenintare la adresa securitatii. În cazul unei incalcari a securitatii care are ca rezultat divulgarea neautorizata a informatiilor, va vom notifica cat mai curand posibil.

Avem echipe care analizeaza si imbunatatesc in mod constant masurile noastre pentru a va proteja datele cu caracter personal de acces neautorizat, pierderi accidentale, divulgare sau distrugere.

Puteti accesa interfata de gestionare a serviciilor numai prin utilizarea unui nume de utilizator si a unei parole dedicate. Pentru a proteja confidentialitatea informatiilor personale, trebuie sa pastrati parola confidentiala si sa nu o divulgati niciunei alte persoane. Va rugam sa ne anuntati imediat daca credeti ca parola dvs. a fost folosita gresit. Ar trebui sa va deconectati intotdeauna si sa inchideti browserul cand terminati sesiunea. Va rugam sa retineti ca nu va vom solicita niciodata datele personale sau informatiile de cont securizate prin mijloace de comunicare nesolicitate. Sunteti responsabil pentru pastrarea sigura a datelor dvs. personale si a informatiilor despre cont si pentru a nu le distribui altora.

Site-urile noastre web pot furniza linkuri catre site-uri web ale unor terte parti. Nu putem fi responsabili pentru securitatea si continutul unor astfel de site-uri terte. Deci, asigurati-va ca ati citit politicile de confidentialitate si cookie-uri ale companiei inainte de a utiliza sau de a introduce informatiile dvs. personale pe site-ul lor web.

Puteti alege sa va dezvaluiti datele personale in anumite moduri, cum ar fi plugin-urile sociale (inclusiv cele oferite de Google, Facebook, Twitter) si sa utilizati servicii terte care va permit sa postati recenzii sau alte informatii in mod public, iar si o terta parte ar putea folosi aceste informatii.

Plugin-urile sociale si aplicatiile sociale sunt operate de reteaua sociala in sine si sunt supuse propriilor conditii de utilizare si politici de confidentialitate si cookie-uri. Ar trebui sa va asigurati ca sunteti familiarizati cu acestea.

CARE SUNT DREPTURILE DVS?

Cand procesam datele dvs. personale, este foarte important sa stim ca aveti urmatoarele drepturi:

Dreptul de a accesa datele cu caracter personal pe care le prelucram despre dvs.: aveti dreptul de a obtine o confirmare daca prelucram sau nu datele dvs. personale si, daca da, sa aveti acces la tipul de date cu caracter personal si la conditiile de prelucrare, trimitandu-ne o cerere in acest sens.

Dreptul de a rectifica/modifica datele cu caracter personal: aveti dreptul de a obtine rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care va privesc. Daca datele dvs. trebuie actualizate, aveti si posibilitatea de a corecta, sterge inexactitatile si / sau actualiza datele.

Dreptul de a sterge datele cu caracter personal pe care le prelucram despre dvs.: ne straduim sa prelucram si sa pastram datele dvs. numai atat timp cat avem nevoie. În anumite circumstante stipulate de GDPR, aveti dreptul sa ne solicitati sa stergem datele dvs. personale pe care le detinem. Ca intotdeauna, daca doriti ca eSolutions sa va stearga datele personale din evidenta, va rugam sa ne contactati la dataprotection@esolutions.com si va vom raspunde intr-un timp rezonabil. Daca este necesar, avand in vedere fiecare caz particular, este posibil sa fim nevoiti sa pastram anumite informatii pentru indeplinirea obligatiilor contractuale, in scopuri comerciale legitime si prin lege.

Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii: aveti dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii in cazurile in care: (i) considerati ca datele personale prelucrate sunt inexacte, pentru o perioada care ne permite sa verificam exactitatea datelor cu caracter personal ; (ii) prelucrarea este ilegala, totusi nu doriti sa stergem datele dvs. personale, ci sa restrictionam utilizarea datelor; (iii) in cazul in care nu mai avem nevoie de datele dvs. personale in scopurile descrise in aceasta politica, dar solicitati datele pentru stabilirea, exercitarea sau apararea unei cereri legale sau (iv) v-ati opus prelucrarii in asteptarea verificarii daca prevaleaza temeiurile legitime.

Dreptul de a va retrage consimtamantul pentru prelucrare, atunci cand prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dvs., fara a afecta legalitatea prelucrarii intreprinse pana in acel moment.

Dreptul de a va opune prelucrarii datelor din motive legate de situatia dvs. particulara, atunci cand prelucrarea se bazeaza pe un interes legitim si de a va opune in orice moment procesarii datelor in scopuri de marketing direct, inclusiv profilarea.

Dreptul la portabilitatea datelor, adica dreptul de a primi datele dvs. cu caracter personal, pe care ni le-ati furnizat intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si dreptul de a transfera aceste date catre alt operator, unde: prelucrarea se bazeaza pe consimtamant sau pe un contract si prelucrarea se efectueaza prin mijloace automate, in conformitate cu GDPR.

Dreptul de a renunta la mesajele de marketing, adica daca nu mai doriti sa primiti mesaje de marketing de la eSolutions, puteti alege sa renuntati la toate comunicarile de marketing. Exista diferite moduri de a renunta:

  • Contactati echipa noastra de marketing – trimiteti-ne un e-mail la marketing@esolutions.ro
  • Faceti clic pe linkul de la sfarsitul unui e-mail de marketing pentru a va dezabona;
  • Spuneti reprezentantului vanzarilor daca primiti un apel;
  • Trimiteti-ne un e-mail la dataprotection@esolutions.ro;

Renuntarea nu inseamna ca nu veti mai primi mesaje legate de serviciile furnizate, daca aveti un acord cu noi. Veti primi in continuare astfel de mesaje, cu exceptia cazului in care am stabilit altfel.

Dreptul de a gestiona cookie-urile si de a intelege mai multe despre ce sunt acestea, prin urmare, daca doriti sa dezactivati un cookie sau sa intelegeti mai multe despre ce sunt acestea, consultati Politica privind cookie-urile pentru detalii complete despre cum sa faceti acest lucru.

Ne rezervam dreptul de a pastra datele dvs. personale pentru o perioada rezonabila de timp, in conformitate cu standardele din industrie si legile aplicabile.

Dreptul de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) si dreptul de a va adresa instantelor judecatoresti competente.

Va puteti exercita drepturile in orice moment.

Pentru orice intrebari cu privire la drepturile dumneavoastra va rugam sa ne scrieti la dataprotection@esolutions.ro.

ALTE INFORMATII IMPORTANTE PRIVIND CONFIDENTIALITATEA

Integritatea datelor

Luam masuri rezonabile pentru a ne asigura ca datele pe care le colecteaza sunt exacte, complete si actualizate, pentru ca acestea sa fie fiabile pentru utilizare.

Informatii despre copii

Nu vom colecta sau mentine niciodata in mod intentionat informatii despre persoane definite ca minori in legislatia sau reglementarile locale. Cu toate acestea, daca credeti ca suntem in posesia unor astfel de informatii, va rugam sa nu contactati la dataprotection@esolutions.ro si vom face anchetele si investigatiile necesare si, daca este cazul, vom sterge aceste informatii.

Verificarea politicilor de confidentialitate

Verificam periodic ca aceasta politica de confidentialitate este completa, exacta si cuprinzatoare, afisata in mod vizibil si complet implementata. Instruirea adecvata a angajatilor este in vigoare si am dezvoltat proceduri interne pentru a asigura integritatea si siguranta datelor personale stocate.

Modificari la aceasta politica de confidentialitate

Aceasta politica de confidentialitate poate fi modificata si actualizata de noi din cand in cand, deoarece ar putea fi necesar, modificarile fiind publicate pe site. De aceea, utilizatorii sunt de acord sa reciteasca aceasta sectiune a site-ului cu regularitate, iar accesul dvs. repetat sau utilizarea repetata a acestui site vor constitui dovada ca ati fost de acord cu aceste modificari. Aceasta politica de confidentialitate a fost actualizata ultima data pe 04.01.2021.

Legea aplicabila

Orice reclamatie sau disputa determinata sau legata de utilizarea acestui site web, continutul acestuia sau materialele prezentate in acesta vor fi guvernate de legislatia romana in vigoare.

Cum sa depuneti o reclamatie 

Daca aveti intrebari despre modul in care prelucram datele dvs. personale, despre exercitarea drepturilor dvs. sau despre politica noastra de confidentialitate, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati la dataprotection@esolutions.ro, iar noi va vom contacta cat mai curand posibil.

Va asiguram ca vom investiga cu promptitudine problema si ca ne-am angajat sa solutionam orice problema de confidentialitate pe care o aveti.

Daca nu sunteti multumit de raspunsul nostru sau credeti ca nu prelucram datele dvs. cu caracter personal conform legii, puteti face plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si www.dataprotection.ro.